RYCHLÁ POPTÁVKA
  • Domů
  • Co děláme
    • Velkoformátový tisk
    • Tapety s potiskem
    • Roll-up s potiskem
    • Samolepky
    • Polepy aut
    • Digitální tisk
    • Ochranná fólie SafeTouch
    • Výroba reklamy
    • 3D reklama
    • Potisk textilu
    • Reklamní předměty
    • Ostatní služby
  • Vyrobili jsme
  • O nás
  • Info
    • Technologie
    • Blog
    • Vzdělávací sekce
    • Termíny dodání
    • Reklamní agentury
    • Odběr novinek
    • Kontaktní formulář
    • Obchodní podmínky
    • Ochrana osobních údajů
  • Eshop
  • Kontakt

Propagace formou reklamních služeb: Jakou zvolit a jak postupovat?

Jistě znáte pořekadlo: „Co oko nevidí, srdce nebolí.“ Podobné je to v reklamě, pokud o vás klienti neví, tak nemohou litovat, že ještě nevyužili vašich služeb. Každý druh byznysu má svoje možnosti propagace, které se obvykle volí podle cílových zákazníků.

Lokální byznys

Zejména v případě lokálního působení ve městě nebo regionu, který zahrnuje kamenné obchody, firmy, restaurace a služby všeho druhu, je nezbytné oslovit lidi ve vašem okolí. Dokonce ani internetová reklama nemá v případě lokálního působení takový efekt, jelikož lidé na internetu hledají většinou až v momentě, kdy už danou službu nezbytně potřebují. Tištěná grafická reklama je lidem na očích neustále, podvědomě se jim ukládá do paměti a pokud o vás lidé ví, tak v případě potřeby vědí, na koho se obrátit, aniž by museli firmu hledat. Každý navíc raději využije lokální firmu, jelikož nechce připlácet za dopravu a k lokálním firmám má větší důvěru.

 

Jaký druh tištěné reklamy zvolit?

Pokud ještě nejste rozhodnutí, jaký druh tištěné reklamy je pro vás vhodný, níže vám představíme, jakými možnostmi se můžete inspirovat.

  • Bannery, okenní fólie, billboardy– umístění velkoformátové reklamy na místě, které každý den míjí tisíce lidí, je nejlepším způsobem, jak oslovit široké množství lidí. Pokud máte k dispozici takovou plochu, proč ji nevyužít. Nemusí se jednat jen o billboardy, skvělý prostor nabízí také okna, vnější stěny domu, ale i plot nebo zábradlí.
  • Reklama na voze– u firemních vozů by měla být samozřejmostí. Ať už vaše auto stojí nebo s ním jezdíte, lidé mají váš vůz na očích. Pokud cestujete každý den, můžete oslovit desítky i stovky potenciálních klientů denně jen tím, že kolem nich projedete a zaujmete je zajímavým polepem.
  • Reklamní předměty– po celý rok je nespočet akcí, při kterých se můžete zviditelnit, maturitní plesy, dětské dny, městské slavnosti či různorodé tomboly. Všechny tyto akce mají jedno společné, můžete sem darovat předměty, které lidé ocení a zároveň vás zviditelní. Dostat oblečení s potiskem, hezký kalendář, diář, hrníček, propisky či další předměty, zdarma, to je pro každého Čecha velká výhra.
  • Maloformátová reklama– myslete na to, že většina lidí je nerozhodná a přesvědčit je můžete tak, že jim dáte „něco do ruky“, aby se o vás dozvěděli více. Brožury s produkty, letáky s výpisem služeb, nápadité vizitky a katalogy, to vše dokáže snadno přesvědčit o využití vašich služeb.
  • Etikety, samolepky, 3D samolepky– mnoho lidí prodává produkty, na kterých není po zakoupení vidět, od koho byly koupeny. Může jít o potraviny, ručně i sériově vyráběné produkty nebo třeba suroviny. Když však na ně umístíte samolepku nebo etiketu a vaším logem, stane se samotný produkt reklamou, která může oslovit další lidi.
  • Prezentační systémy– lidé vás přehlížejí? Postarejte se, aby o vaší firmu/značku zakopávali na každém rohu. K tomu jsou jako stvořené roll-upy, stojany a další prezentační systémy, které můžete „vystrčit“ na chodbu či na ulici a být více na očích.

 

Příprava grafiky

Pokud jste pevně rozhodnuti pro tištěnou reklamu, je nutná příprava grafiky. Je třeba si uvědomit, že pokud budete fotky a loga své firmy propagovat na tištěných materiálech, musí být v odpovídající kvalitě. Pokud máte podklady ve vektorové grafice, pak křivkovou grafiku připravujte v CMYK nebo přímých barvách. Jestliže v rastrové grafice, pak je zapotřebí dostatečné rozlišení. Podrobné informace najdete v naší sekci Příprava grafiky.

Nepředpokládáme, že každý náš klient je mistrem v práci s grafikou, proto každému přípravu grafiky rádi zajistíme. Pro vás to bude znamenat úsporu času a klidné svědomí, že vaše grafika bude v té nejlepší kvalitě. Práci tedy můžeme zajistit od prvotního návrhu až po konečnou realizaci.

Předchozí příspěvek
Řezaná grafika, o co se jedná a kde ji využijete?
Následující příspěvek
Celopolep auta cena vs kvalita: proč se nevyplácí celopolep za 10 tisíc?
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Nejnovější příspěvky

  • Jak mít konečně barvy pod kontrolou?
  • Přecházíme na nové tiskové standardy: FOGRA51 a FOGRA52
  • NÁVOD: Zlaticí lis Sona Stehlík
  • „Shořelá“ reklama na fasádách budov. Častý jev, kterému lze jednoduše přecházet.
  • Příprava grafiky pro tisk bílou v Adobe Photoshop

Buďte ve vesmíru vidět!

Jsme parta mladých lidí nadšených do reklamy a tisku. Výroba reklamy pro nás není jen práce, ale také každodenní vášeň a velké hobby. Vlastníme široké portfolio technologií, které nám každý den pomáhají plnit přání našich klientů. Jsme nejlépe hodnocená reklamka v Praze, přesvědčte se sami.

Při výrobě reklamy a tisku dodržujeme aktuální trendy pro ekologický a bezpečný tisk. Inkousty používané při UV tisku navíc na základě nejpřísnější normy šíření chemických látek získaly certifikaci „GREENGUARD Gold“, která je zárukou bezpečného tisku pro aplikace např. ve školách a zdravotnických zařízení.

Rychlý kontakt

info@offsign.cz
+420 608 059 509
Rokytnická 805/12, Praha 9 – Kbely
Instagram
Facebook
YouTube

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

O sociální sítě a reklamy se nám stará Pavel z Online-Řešení.cz

© 2025 OffSign s.r.o.

  • Termíny dodání
  • O nás
  • Kontakt
  • Obchodní podmínky