RYCHLÁ POPTÁVKA
  • Domů
  • Co děláme
    • Velkoformátový tisk
    • Tapety s potiskem
    • Roll-up s potiskem
    • Samolepky
    • Polepy aut
    • Digitální tisk
    • Ochranná fólie SafeTouch
    • Výroba reklamy
    • 3D reklama
    • Potisk textilu
    • Reklamní předměty
    • Ostatní služby
  • Vyrobili jsme
  • O nás
  • Info
    • Technologie
    • Blog
    • Vzdělávací sekce
    • Termíny dodání
    • Reklamní agentury
    • Odběr novinek
    • Kontaktní formulář
    • Obchodní podmínky
    • Ochrana osobních údajů
  • Eshop
  • Kontakt

10 důvodů, proč je tištěná reklama stále nejúčinnější

Věříte více tištěné nebo digitální reklamě? Mnozí měli za to, že s rozvojem internetu zašlape digitální propagace tu tištěnou do země, ovšem opak je pravdou. I přes počáteční popularitu internetové propagace zažila tištěná reklama velký comeback a podle průzkumů je o 66% účinnější. Tištěná reklama představuje hmotné materiály, které můžete fyzicky dát svým klientům a partnerům. Patří mezi ně letáky, brožury, vizitky a přímá pošta. Digitální marketingové materiály jsou přesně to, o čem si myslíte, že je digitální, tedy emaily, webové stránky, bannery na webech a vše další, co můžete vidět na obrazovce počítače či mobilního zařízení. Pokud sázíte pouze na digitální propagaci, ukážeme si 10 důvodů, proč byste měli vzít v úvahu i tu tištěnou.

Proč je tištěná propagace tak důležitá?

  1. Lidé nečtou informace na webu stejným způsobem, jako tištěný materiál. Výzkum ukazuje, že fyzické materiály jsou pro mozek „více reálné“, jejich obsah se lépe ukládá do naší paměti a produkuje rovněž více reakcí mozku spojených s vnitřními pocity.
  2. Tiskový obsah umožňuje pracovat se čtenáři, můžete do textu postavit správné argumenty a informace v logické sekvenci, která podporuje důležité periferní podněty.
  3. Zatímco digitální reklamu si většina uživatelů zvykla podvědomě ignorovat, tištěná propagace se jim dostane fyzicky do rukou a většina lidí si nenechá ujít její obsah.
  4. Uživatelé internetu čtou obsah, ale ignorují podrobnosti, aby četli obsah rychleji. Výzkum univerzity ve Stenfordu ukázal, že většina internetových čtenářů vstřebá pouze 75% obsahu, který čte. Často jim tak unikne celá pointa sdělení.
  5. Čtení z monitoru je o 25% pomalejší než čtení tisku. Rovněž zvyšuje napětí a únavu očí.
  6. Čím je text na monitoru delší, tím je větší pravděpodobnost, že si ho uživatelé nepřečtou.
  7. Internetoví uživatelé jsou skeptičtí k pravosti informací, pokud nejsou uvedené ověřené zdroje. Tištěnému obsahu naopak důvěřují více.
  8. Průměrný čas strávený u počítače se stále zvyšuje, lidé ocení, když si mohou přečíst obsah, který není pouze na obrazovce.
  9. Tištěná propagace zvyšuje prestiž, lidé si ji spojují se stabilními a velkými firmami na trhu.
  10. Zatímco email či reklamní sdělení se snadno zapomene hned po zavření okna prohlížeče, fyzické materiály si lze uschovat a uživatel má tak jejich obsah stále na očích.
Následující příspěvek
Co určuje cenu tištěné reklamy aneb proč je dobré si za kvalitu připlatit
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Nejnovější příspěvky

  • Jak mít konečně barvy pod kontrolou?
  • Přecházíme na nové tiskové standardy: FOGRA51 a FOGRA52
  • NÁVOD: Zlaticí lis Sona Stehlík
  • „Shořelá“ reklama na fasádách budov. Častý jev, kterému lze jednoduše přecházet.
  • Příprava grafiky pro tisk bílou v Adobe Photoshop

Buďte ve vesmíru vidět!

Jsme parta mladých lidí nadšených do reklamy a tisku. Výroba reklamy pro nás není jen práce, ale také každodenní vášeň a velké hobby. Vlastníme široké portfolio technologií, které nám každý den pomáhají plnit přání našich klientů. Jsme nejlépe hodnocená reklamka v Praze, přesvědčte se sami.

Při výrobě reklamy a tisku dodržujeme aktuální trendy pro ekologický a bezpečný tisk. Inkousty používané při UV tisku navíc na základě nejpřísnější normy šíření chemických látek získaly certifikaci „GREENGUARD Gold“, která je zárukou bezpečného tisku pro aplikace např. ve školách a zdravotnických zařízení.

Rychlý kontakt

info@offsign.cz
+420 608 059 509
Rokytnická 805/12, Praha 9 – Kbely
Instagram
Facebook
YouTube

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

O sociální sítě a reklamy se nám stará Pavel z Online-Řešení.cz

© 2025 OffSign s.r.o.

  • Termíny dodání
  • O nás
  • Kontakt
  • Obchodní podmínky